Januari is de maand van de acties en als jij een aanbieding hebt binnenkort is deze blog misschien wel interessant voor jou. We willen je graag even op de hoogte stellen van de mogelijkheid om een kortingscode in je Facebook advertentie te verwerken.
Hoe maak je een Facebook advertentie met kortingscode ?
- Maak een campagne aan en stel de doelstelling in op : verkeer, conversie of winkelverkeer.
- Ga naar advertentieset niveau en zet bij “Aanbieding” het schuifje open.
- Selecteer de pagina waarop je de aanbieding wilt laten zien.
- Klik op “aanbieding maken”.
- Vul de velden in de pop-up.
Bij het aanmaken van de kortingscode heb je diverse opties.
- Geen code: hierbij kunnen mensen altijd gebruik maken van je aanbeiding.
- Een code: hierbij kunnen mensen gebruik maken van je aanbieding indien ze de kortingscode gebruiken. Bijvoorbeeld “NEWYEAR20” als je 20% korting geeft bij een nieuwjaarsactie.
- Unieke code: Hierbij krijgt iedereen die je aanbieding opslaat een andere promotiecode of streepjescode voor gebruik bij het afrekenen.
Bij alle opties kun je aangeven wat het totaal aantal beschikbare aanbiedingen is. Dit kan handig zijn wanneer je bijvoorbeeld een beperkte voorraad hebt.
Let op!
Zorg dat je de juiste einddatum en eindtijd van de aanbieding invult. Stel dat je account niet op Amsterdamse tijd ingesteld staat, bereken dan het tijdsverschil met de tijdzone van je account.