Over Blue Agency.
Over Blue Agency.
Bij de Blue Agency helpen we ondernemers (ZZP & MKB) hun bedrijf te laten groeien door middel van social media advertising (het aantrekken van bezoekers), het inzetten van marketingfunnels (het converteren van bezoekers naar leads & betalende klanten) en Google Advertising. Door deze strategieën te combineren krijgen wij inzicht in de customer journey bij onze klanten en kunnen we resultaten optimaliseren gedurende de gehele journey, zo verbeteren we het resultaat dat onderaan de streep overblijft.
Wij geloven in specialisme & teamwork. Generalisten zijn er voldoende. Bij de Blue Agency werken wij met specialisten, echte vakidioten die het maximale resultaat weten te behalen voor jouw marketingcampagnes. Vakidioten die hun kennis delen waardoor we er allemaal beter van worden en onze klanten nog beter kunnen ondersteunen.
Onze werkwijze
Bij iedere samenwerking zijn er 4 belangrijke factoren waar wij naar kijken voordat we een samenwerking aangaan.
1. De ondernemer, wie is de ondernemer en wat is zijn/haar verhaal?
2. De onderneming, wat is de casus? De cijfers? Kunnen wij de onderneming verder helpen?
3. De doelen, geloven wij in de ondernemer, onderneming en zijn de doelen realistisch?
4. Onze expertise, zijn wij de aangewezen partij om de jou verder te helpen?
Bij elke samenwerking kijken we naar de ondernemer in kwestie en naar zijn of haar onderneming. We kijken naar wie de ondernemer is, waar hij/zij voor staat, waar hij/zij vandaan komt en welk doel hij/zij wil bereiken. Dit doen we onder het genot van een heerlijke Nespresso (of kopje thee) via Zoom of bij ons op kantoor in het bruisende Breda.
We starten de samenwerking met een analyse van de huidige cijfers, bepalen de doelen en stellen de kansen voor de onderneming vast. Op basis hiervan wordt een concreet actieplan ontwikkeld om deze doelstellingen te behalen. Wij zorgen voor het overzicht, evalueren tussentijdse resultaten en sturen bij indien nodig. Zo kun jij je richten op hetgeen waar jij goed in bent, jouw onderneming.
Oorsprong
De Blue Agency (voorheen Social Catch) werd opgericht door Dennis van den Berge. Het ondernemerschap zat al vanaf jongs af aan bij onze Dennis in het bloed. Als 15-jarige met een Monopoly-verslaving startte hij al zijn eerste webwinkel. Vandaag de dag is hij de (mede-)eigenaar en oprichter van Out of the Blue (MailBlue, The Blue Academy en The Blue Agency) waar hij ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
Dennis van den Berge
Founder Blue Agency
“Er is geen enkel succesboek dat ik heb gelezen, behalve Facebook.”
Enthousiast geworden over onze missie en werkwijze? Bekijk dan onze huidige vacatures en wie weet word jij binnenkort onderdeel van ons dynamische team
Laten we even kennismaken!
Benieuwd hoe we jouw onderneming en advertentiestrategie naar een hoger level kunnen tillen? Plan een kennismaking met één van onze advertentie specialisten en ontdek hoe wij jou kunnen ondersteunen.