Geschreven door
Support the line
Datum
februari 14, 2017

Hieronder vind je vijf leuke inhakers op Valentijnsdag!

Bol.com

Bij Bol.com kon je bij je Valentijnsdag bestelling een PakjeLiefde krijgen. Hiermee kun je jezelf inpakken en het hart van jouw Valentijn winnen! Want het leukste cadeau om te geven ben je natuurlijk zelf. Benieuwd? Foto’s en video’s worden gedeeld op social media met #PakjeLiefde.

Pleuropbloemen.com

De website pleurpbloemen.com kwam met een geniale anti-Valentijnsdag actie. Op deze website kunnen mensen die in Amsterdam wonen een dode bloem, een stomme kaart of een verlept boeket bestellen.

Snapchat

Op Snapchat kun je al een aantal dagen gebruik maken van verschillende Valentijnsfilters. De reguliere filters krijgen een upgrade naar een roze kleur met hartjes en er zijn een aantal filters bijgekomen.

McDonald’s

Bij drie vestigingen van McDonald’s kon je reseveren voor een heus Valentijnsdiner. McDonald’s zorgt voor een mooi gedekte tafel en dat de bestelling wordt opgenomen en uitgeserveerd. Daarnaast krijg je een gratis refill voor je drankjes.

McDonald’s laat haar Amerikaanse klanten tussen 3 en 14 februari met liefde betalen. De commercial, die uitgezonden werd tijdens de Superbowl-finale, heeft veel weg van een Disneyfilm. Maar de boodschap is duidelijk: op 14 februari worden random mensen geselecteerd die met hun ‘act of kindness‘ kunnen betalen. Zo’n ‘act of kindness’ is dan bijvoorbeeld een familieknuffel of een I Love U naar je vader of moeder.

Heineken

Heineken heeft de afgelopen 2 jaar mannen geholpen met hun Valentijnscadeau. Ze lieten een vliegtuig door de lucht vliegen met de boodschap ‘Schatje, deze is voor jou!’. De mannen werden via een berichtje via WhatsApp op de hoogte gehouden wanneer het vliegtuig langs hun gekozen locatie vloog en konden zo hun Valentijn verrassen.

Tags
Categorieën