Over Noah

Noah Nijland

Stagiair Online Marketing

Na een mislukt avontuur als student journalistiek koos Noah ervoor om een andere route te bewandelen, namelijk die van Online Marketing. Dit blijkt een schot in de roos te zijn geweest, want na veel twijfel over wat hij nou wilde worden, zit hij eindelijk op zijn plek. Noah zit momenteel in de afrondende fase van zijn afstudeeronderzoek waarin hij onderzoek doet naar de herpositionering van Blue Agency en deze ook uitvoert op de website en social media. Noah's avontuur bij Blue Agency stopt niet na het behalen van zijn diploma, hij zal namelijk in dienst blijven bij Blue Agency, om zo echt het vak te gaan leren.

Noah kwam bij Blue Agency terecht, nadat hij via LinkedIn werd benaderd door één van onze Blue Agency collega’s. Voor Noah gelijk een schot in de roos aangezien hij na zijn meewerkstage van het jaar ervoor specifiek op zoek was naar een marketingbureau om zijn stage onderzoek te doen en om daar ook eventueel te kunnen blijven werken. De voorkeur voor een marketingbureau komt bij hem voort uit het feit, dat hij graag wou gaan leren van Online Marketeers die al langer in het vak zitten en ook is volgens hem het werken voor verschillende klanten de beste leerschool, omdat je zo meteen allerlei soorten merken, branches, coaches, etc. tegenkomt. 

Van jongs af aan bracht Noah veel tijd door achter de computer, waarin hij dook in digitale werelden waarin hij steeds weer nieuwe uitdagingen tegenkwam. Dat hij toen al bezig was met het zoeken naar oplossingen, legt de basis voor zijn passie vandaag: Online Marketing. Het werken achter een computer voelt voor hem vertrouwd én inspirerend, of het nu gaat om vraagstukken van Blue Agency of klanten, hij denkt graag analytisch mee en vindt energie in het oplossen van digitale vraagstukken. Wat het werken binnen Blue Agency voor Noah leuk maakt zijn de verschillende opdrachten die hij op een dag uitvoert, zo ziet geen één dag er hetzelfde uit en is er veel afwisseling in het werk.

Noah Nijland

Stagiair Online Marketing

Blue Agency


"Gamer, voetballer én marketeer – balans is key."

Wat Noah het meest aanspreekt aan Blue Agency is de open cultuur en de ervaring die er binnen het team is, zo kan hij veel leren van zijn collega’s, maar is er ook ruimte om zelf input te geven. Naast het werken heeft hij de gezelligheid met collega’s ook hoog in het vaandel staan en de potjes Fifa in de pauze en een teamuitje zijn daar onderdeel van.

Over echte toekomstplannen op werkgebied heeft Noah nog niet veel over nagedacht, hij hoopt vooral om de komende jaren veel te leren en te groeien als Online Marketeer, want je bent volgens hem nooit uitgeleerd en dat geldt al helemaal voor het Marketing vakgebied. 

Naast het werk bij Blue Agency besteedt Noah zijn vrije tijd aan zijn hobby’s gamen en voetballen, zo schittert hij nog drie keer per week op het veld bij zijn club Haaften en kijkt hij elke week weer uit naar de derde helft. Naast het gamen en voetballen is Noah ook een groot serie en film fanaat en hecht dan ook veel waarde aan een avondje op de bank.